16 sierpnia

Wyniki konkursu: To jest moje miejsce!

W minionym miesiącu udało mi się zwiedzić całą Polskę – od Bałtyku aż po Tatry, a to wszystko za sprawą pięknych zdjęć i równie wspaniałych opisów, które zgłosiliście do konkursu: To jest moje miejsce!
Oglądanie zgłoszonych fotografii i opisów było czymś niezwykłym, bo każda praca była inna, na każdą z nich należało spojrzeć inaczej, bardziej indywidualnie. Ale w końcu, po długich rozmyślaniach i rozmowach.. zostali wyłonieni zwycięzcy. Była to sprawa niełatwa i sama z nią na pewno bym sobie nie poradziła, dlatego dziękuję Pani Dyrektor Partnerstwa dla Krajny i Pałuk, zarządowi fundacji "W Kuźni" oraz członkom Nakielskiego Towarzystwa Fotograficznego BLIK, którzy pomogli mi wybrać najlepsze prace.

Wyniki przedstawiają się następująco:
 w kategorii „zdjęcie”:
I miejsce - Adam Falkowski
II miejsce - Magdalena Maćkowska
III miejsce - Karolina Foks - Piątek
Wyróżnienie główne - Anna Mieńko
Wyróżnienie główne -  Julita Keller
Wyróżnienie - Klaudia  Piotrowska
Wyróżnienie - Rafał Kapica
Wyróżnienie - Marta Dziok
w kategorii „opis” :
I miejsce - Marta Henning
II miejsce - Maciej Słonina
III miejsce - Kaja Tomczak
Wyróżnienie główne - Karolina Wiatrowska
Wyróżnienie główne - Anna Matuszna
Wyróżnienie - Justyna Ziobrowska
Wyróżnienie - Kazimiera Woźniak
Wyróżnienie - Bogumiła Rybkowska

W czasie trzech dni skontaktuję się z każdą osobą, która zajęła I, II lub III m-sc w obu kategoriach i kolejno Ci wybiorą, którą z nagród chcą otrzymać. 
A osoby wyróżnione (również wyróżnienia główne) zostaną obdarowane nagrodami przekazanymi przez Stowarzyszenie Partnerstwa dla Kajny i Pałuk, a wśród nich są: plecak, przewodniki turystyczne po całej dolinie Noteci, pięć parasolek, pięć koszulek i inne drobne upominki. Z tymi osobami również skontaktuje się w ciągu trzech dni.

Gratuluję każdemu z osobna i wszystkim razem.
Miłego wieczoru,
Marta

18 komentarzy:

  1. Brawaa :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców :) Mi się nie udało, ale wygrały osoby, których zdjęcia najbardziej mi się podobały - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pytanie względem tego zapisu w konkursie: "
    I, II, III miejsce i dwa wyróżnienia otrzymają (oprócz nagród głównych):
    fotokalendarz i fotoalbum oraz bon na własny 13 kartkowy fotokalendarz!
    I miejsce otrzyma również fotoobraz (70x100).
    II, III miejsce i dwa wyróżnienia otrzymają fotoplakat."

    Czy dobrze rozumiem, że tyczy się ono także pierwszych wyróżnień głównych ?;)


    Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie:)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno, z powodu ogromnego zainteresowania razem z PiXteria.pl i FotoPrintum.pl postanowiliśmy inaczej przydzielić te nagrody.

      Przepraszam za mylne informacje i ściskam gorąco. :)

      Usuń
    2. rozumiem, dziękuję za informację:)

      Usuń
  4. moze zaprezentuj te wyroznione prace
    tez chcetnie zwiedzimy dzieki temu cala polske ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie prace są na facebooku w albumie GALERIA KONKURSU: To jest moje miejsce! - zapraszam do przejrzenia. ;)
      A te wyniki pisałam, kiedy byłam na wakacjach i niekoniecznie miałam dostęp do komputera, Internetu, dlatego jest "suchy tekst". ;)

      Ściskam gorąco. :)

      Usuń
  5. co z nagrodami, moze jakies wieksze szczegoly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maile do zwycięzców wysłałam dziś rano. W nich jest wszystko dokładnie opisane. :)

      Ściskam gorąco.

      Usuń
    2. ja rozumiem, z mojej strony wygrana nie padła :) fajnie byłoby wiedzieć jakieś uzasadnienie werdyktu, kto wybrał jaką nagrodę bo to ciekawi czytelnika.
      Ściskam gorąco.

      Usuń
    3. Gdy zwycięzcy wybiorą nagrody, które będą chcieli mogę napisać w tym poście kto, co wybrał.

      Usuń
  6. Hej, kiedy zostaną przesłane upominki osobom wyróżnionym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu upominki będą w Waszych rączkach! :)
      A tak późno dlatego, że jeszcze czekam na kilka osób, które nie podały swoich danych.., a chcę by równocześnie każdy z Was otrzymał nagrody! :)

      Pozdrawiam serdecznie,
      Marta

      Usuń
  7. I jak tam, zostały już wyslane :)? Nie możemy sie doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak! Pani na poczcie zaręczała, że do końca tygodnia powinny dojść te nagrody, więc.. czekajmy! :)

      Pozdrawiam,
      Marta

      Usuń

TOP