05 sierpnia

Tworzę wspomnienia.

Czasem chcę zatrzymać czas, każdą chwilę tych wakacji schować głęboko w sercu i wracać do niej podczas trudności, pesymizmu, czy niechcianych upadków. Podnieść się dzięki niej, uśmiechnąć i uwierzyć, że jutro istnieje, i będzie lepsze. Niestety.. czasu samego w sobie zatrzymać się nie da, ale fotografując to, co dzieje się dookoła tworzę wspomnienia. Każde zdjęcie to każda jedna chwila z mojego życia, którą mogę pozornie zatrzymać i do której zawsze mogę powrócić z prawdziwym uśmiechem na ustach.

(Fot. Anka Rucińska)

W te wakacje spróbujmy pozornie zatrzymać czas i stworzyć wspomnienia, do których z uśmiechem będziemy wracać podczas zimowych wieczorów.
Marta

PS
Za pięć dni kończy się konkurs "To jest moje miejsce", w którym do wygrania dwadzieścia sześć nagród, więc zapraszam!

24 komentarze:

  1. Ładne miejsce, kojarzy mi się z Lazurowym Wybrzeżem:) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze ja w te wakacje nie mam ani jednego dnia urlopu... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdanie jest cudowne :>

    OdpowiedzUsuń
  4. uśmiech to podstawa, zdjęcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tyle miłych słów! :) I zgadzam się w zupełności z osobą powyżej, że 'pięknie napisane', bardzo optymistycznie i prawdziwie i oczywiście śliczny masz uśmiech :)

    Miłego wieczoru,
    Oleszka

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcie i świetny blog :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://trzymetrynadniebem1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcie, bardzo wakacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcie, wyglądasz na baaardzo szczęśliwą! ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię zachowywać momenty za pomocą aparatu. Prościej potem do nich wrócić, bo wiadomo jak to jest z pamięcią :) Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu, ta sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyszłaś na tym zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam za aparat nigdy nie chwytałam, ale rozumiem, o co ci chodzi. Swoje chwile zapisuję - nawet pisząc o czymś innym, zamykam w tym konkretny moment, od którego tekst już się nie uwolni. To czasem działa jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęłam prowadzić bloga o podobnej tematyce. Zapraszam do wypowiedzenia się na temat twojej osobistej 'odskoczni'. Podsumuję wszystkie komentarze w kolejnym wpisie ;) http://giczalke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog zapraszam do siebie :* http://xxwszystkoinicxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze powiedziane, wspomnienia to piękna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

TOP