04 lipca

JESTEM SZCZĘŚCIARĄ

Jestem ogromną szczęściarą! Mam dwie nogi i dwie ręce. Dobrze słyszę, widzę i czuję. Potrafię mówić. Zawsze przy mnie jest moja kochana rodzina i przyjaciele. Każdego dnia mogę na nowo zaczynać moje życie, z czystą kartą. Mogę robić to, co lubię. Sama wybieram, co będzie dla mnie lepsze. Nikt mnie do niczego nie zmusza. Żyję w dogodnych warunkach i w wolnym kraju. Wyznaję moją religię bez żadnych obaw. Mówię otwarcie, co mi się podoba lub nie. Zwiedzam świat. Poznaję nowe miejsca, zakochuje się w nich i znowu wracam do najlepszego miejsca na ziemi, do domu. Spotykam na okrągło nowych ludzi. Z niektórymi z nich zawiązuję silne więzi. Oddycham świeżym powietrzem i pijam czystą wodę. Dążę do spełniania swoich marzeń i nikt mi w tym nie przeszkadza. Często widzę uśmiech malujący się na twarzach bliskich mi osób. Realizuję siebie. I jestem wdzięczna Bogu. Dlatego, że jestem teraz tu, gdzie jestem, mam przy sobie tak wspaniałych ludzi i żyję pełnią życia.
A Ty za co możesz podziękować? Jeśli uważasz, że nie masz powodów, by być wdzięcznym to odsyłam Ciebie tutaj. Przeczytaj wszystko uważnie. Najlepiej dwa razy.


(Zdjęcia - Anka Rucińska)

Miłego nicnierobienia,
Marta

8 komentarzy:

  1. Ważne jest by doceniać to co mamy.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ultraneonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby każdy tak podchodził do życia świat byłby lepszym miejscem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty jesteś pozytywna! Prawda, każdy z nas jest szczęściarzem, że jest zdrowy i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko patrzę na twój uśmiech od razu mi weselej :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ludzie rzadko doceniają, to co mają, a skupiają się na tym, czego im brak i są wiecznie nieszczęśliwi
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

TOP