15 kwietnia

PIĘĆ RZECZY, KTÓRYCH

W Internecie każdy z nas udaje kogoś, kim nie jest. Podajemy tylko te informacje, które nam najbardziej pasują, te, dzięki którym będziemy postawieni w lepszym świetle, niżeli w rzeczywistości. Jestem ciekawa, co by było, gdyby każdy z nas zdjął wszystkie maski i pokazał swoje prawdziwe, to najbardziej prymitywne, dziwne, czy banalne oblicze. Czy wówczas przestalibyśmy dążyć do bycia kimś zupełnie innym, ważniejszym, wyższym? Czy wszyscy bylibyśmy równi, bo obnażeni ze swoich skłonności i wad?
Zdejmując własne maski, dzisiaj opowiem Wam (dosłownie, opowiem) o pięciu, głupich rzeczach, których jeszcze o mnie nie wiecie w tym wideo:



Miłego wieczoru,
Marta

Mam nadzieję, że wideo się Wam podoba i chcielibyście zobaczyć więcej, bo przyznam szczerze, że spodobało mi się kręcenie filmików:)

10 komentarzy:

  1. Swietny, czekam na więcej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i będzie więcej, będzie więcej! Również pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Widzę, że moda na vlogi zawitała i tu. Jednak zaspokoiłaś moją ciekawość, jeśli chodzi o to jak brzmisz w rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  3. Kręć filmiki dalej ;>
    A rzeczy o których opowiadałaś wcale nie są głupie ^^ Taki na przykład słomiany zapał to ja też skądś znam. Ale patrz, że bloga już tyle czasu prowadzisz i nie zrezygnowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się Tobie podoba i mam nadzieję, że inne będą równie ciekawe.. :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny filmik! Nagrywaj więcej! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

TOP