27 października

NIE JESTEŚ WSZYSCY

Czy jest coś, czego mocno pragniesz? Czy śnisz o czymś każdej nocy, ale brak Tobie odwagi by spełnić swoje marzenie? Boisz się tego, co powiedzą inni, gdy na Ciebie spojrzą? Na osobę, która osiągnęła swój cel i stała się spełnionym człowiekiem? Nie bądź jak wszyscy! Wykraczaj poza ustalone granice! Fakt, iż milion ludzi nie odważyło się wstać i wykonać pierwszego kroku do osiągnięcia czegoś większego niż tylko egzystowanie, nie oznacza, że Ty musisz postąpić tak samo. Ty jesteś przecież inny i możesz osiągnąć wszystko, czego zapragniesz, jeśli tylko będziesz mocno wierzył, i zaczniesz działać. Nie odkładaj niczego na jutro, spełniaj swoje marzenia dzisiaj. I zapamiętaj, że masz tylko jedno życie, a jego przebieg leży w Twoich rękach. Albo osiągniesz sukces, i zostaniesz kimś wielkim, albo niczego nie dokonasz, i pozostaniesz nikim. Wybór należy do Ciebie.

Miłego spełniania marzeń,
Marta

A Wy już jesteście na odpowiedniej ścieżce do spełnienia marzeń czy już dotarliście do celu?

15 komentarzy:

  1. ale sliczna jestes :)
    ja nie jestem nawet na sciezce ;p

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby to było takie proste...niestety życie nie rozpieszcza. Szczególnie jeśli musisz zacząć od zera. Nie mniej trzeba walczyć o swoje marzenia i nie dawać się poniżać innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, szkoda tylko, że wychodzenie poza strefę komfortu jest tak niezwykle trudne...no, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale.. albo będziesz KIMŚ WIELKIM albo pozostaniesz nikim. Walczy się do końca o wszystko i ze wszystkich sił.

      Usuń
  4. Optymistka :-) :-) Zawsze warto próbować i marzyć. Bo najpierw marzymy a później realizujemy marzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Fakt, iż milion ludzi nie odważyło się wstać i wykonać pierwszego kroku do osiągnięcia czegoś większego niż tylko egzystowanie, nie oznacza, że Ty musisz postąpić tak samo." zgadzam się z Tobą w stu procentach. I uwielbiam zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ścieżce do spełniania marzeń jestem od zawsze i na zawsze, a do celu nie dotrę nigdy. Bo każde spełnione marzenie otwiera drogę do spełnienia następnego - i tak toczy się ciągła droga samorozwoju :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samorozwój jest bardzo ważny, ale jednak docierając do jednego celu - uważam go za zakończonego i obieram sobie kolejny kierunek.

      Usuń
  7. śliczne zdjęcia ! I bardzo ciekawa notka, Optymistycznie ! <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty fantastycznie piszesz! *.* To prawda, często boimy się pomyślą sobie inni, czy nas nie wyśmieją i tym samym rezygnujemy z własnych marzeń. Czasem trzeba wybrać czy postąpimy tak, abyśmy sami byli szczęśliwy czy tak, aby przypodobać się innym ludziom. Ale tak jak pisałaś wybór należy do nas. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wybieram spełnianie marzeń! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jedno marzenie do którego dążę. Mam wyznaczone małe cele, które muszę osiągnąć aby ono się spełniło. Małymi kroczkami zbliżam się do zrealizowania mojego marzenia :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje marzenia się nie poddają i nie chcą dać się dogonić... ;)

    Zapraszam do obserwowania: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje poglądy różniły się od poglądów mojej klasy i przez to źle się tam czułam....Ale warto być sobą.

    OdpowiedzUsuń

TOP