01 września

MOJE PLANY NA WRZESIEŃ + Miesięczny planer do pobrania!

Zatytułowałam ten tekst jako „Mój plan na lipiec”. Dopiero po chwili ogarnęłam, że przecież chcę właśnie planować wrzesień. Niesamowite, jak ten czas magicznie pędzi! 

Zamierzam dzisiaj zaplanować mega genialny wrzesień, bo to mój ostatni (a trochę też pierwszy) wakacyjny miesiąc. Dlatego muszę. Nie, ja chcę. – Chcę wrzesień maksymalnie dobrze wykorzystać. To co, do dzieła?

Plan nr 1: BLOG

Kilka godzin temu skończyłam planowanie moich blogowych aktywności. Jedno jest pewne – jeżeli ja to naprawdę zrealizuję to będzie się działo.

Co dokładnie?

Nowe treści w każdym tygodniu. Kontynuacja serii filmów: „Nie narzekam na poniedziałek!”. Tygodniowe wyzwanie na fejsie. Dużo darmowych materiałów rozwojowych do pobrania. Start absolutnie bardzo potrzebnego cyklu o pewności siebie. I jeszcze kilka mniejszych działań, ale nie chcę zabierać tobie radości z odkrywania nowości, więc więcej już nic nie powiem! 

Plan nr 2: RELACJE

Zdecydowałam się w tym roku na pracę sezonową nad polskim morzem. Bardzo mi to pomogło w życiowym ogarnięciu, ale nie ukrywam, że często też tutaj płakałam. (O łzach i radości w Łebie będzie na blogu w połowie września.) Przez pracę totalnie zaniedbałam moje relacje ze znajomymi i rodziną. Teraz przyszedł wreszcie wspaniały czas, w którym mogę wszystko nadrabiać i naprawiać!

Planuję dużo długo rozmawiać, głośno się śmiać i wspólnie jeść marchewkowe muffiny piknikując gdzieś nad jeziorem.


Plan nr 3: NAWYKI

Jeszcze będąc tutaj, w Łebie, rozpoczęłam budowanie całkiem świetnych nawyków, które są niezbędne, żeby wieść możliwie najlepsze życie!

---> Codzienne treningi. 

Moja praca polega na tym, że ćwiczę z ludźmi kilka razy dziennie. I to jest jak najbardziej genialne, ponieważ po ponad dwóch miesiącach codziennego uprawiania przeróżnych sportów, myślę, że zbudowałam już nawyk codziennych treningów. Ważne teraz jest to, żeby go nie zaniedbać. – Właśnie na tym niezaniedbywaniu zamierzam się skupić.

---> Kontrola posiłków.

Kontrolowanie tego, co jem i kiedy, jest kluczowe dla mojego samopoczucia i zdrowia, dlatego cieszę się, że zaczęłam po prostu zapisywać co wpada na mój talerz. Dzięki temu przejmuję kontrolę nad jedzeniem. I nie zamierzam tej kontroli nikomu oddawać!

---> Książka przed snem.

Ostatnio znalazłam genialny tekst na blogu SzybkaNauka.pro – o samodyscyplinie. Rafał Dudek, autor tekstu, przekonuje, że regularne czytanie przez godzinę przed snem potrafi sprawić, że nasz mięsień samodyscypliny będzie o wiele lepiej wytrenowany. Zatem świetnie. – Czas wypróbować!

Oczywiście, że nie zamierzam zaczynać od czytania godziny dziennie, ale od 15 minut. Akurat, jeśli chodzi o nawyki, to nie ma co rzucać się od razu na głęboką wodę, żeby nie strzelić sobie samobója.

Plan nr 4: PRZEPROWADZKA

Okej, wreszcie mogę oficjalnie powiedzieć, że jestem studentką pierwszego roku psychologii na Uniwersytecie Łódzkim. Z jednej strony jestem totalnie podekscytowana, a z drugiej.. Nie, czekaj, tu nie ma drugiej strony medalu – ja po prostu jestem tym faktem podekscytowana. 

Mieszkanie znalezione, czas zadomowić się w nowym pokoju. Przetransportować ubrania do Łodzi, odwiedzić milion razy Ikeę i hmm, nauczyć się żyć już samodzielnie i odpowiedzialnie. Ale to pod koniec września. Póki co, czas na błogi (i zasłużony) odpoczynek!

Plan nr 5: MOŻLIWOŚCI

Życie przynosi nam niesamowicie dużo możliwości i okazji do eksplorowania świata. Nie sposób ich po prostu nie wykorzystać! Wrzesień jest dla mówienia: tak wszystkim zaskakującym ofertom, okazjom, możliwościom, spontanicznym pomysłom. A co mi tam! W końcu raz się żyje!

Dlatego nie zdziwcie się jak nagle wyląduje w Kolumbii i będę zbierać ziarna kakaowca. W sumie, to byłaby całkiem ciekawa opcja. Ale, nie ma co planować – zobaczymy, co przyniesie mi Życie. :)

Planer: Planujemy nieznane!

Jeszcze koniecznie chcę tobie przypomnieć coś niezwykle istotnego. Od lipca przygotowuję specjalnie dla ciebie darmowe materiały rozwojowe. Jednym z nich jest miesięczny planer: „Planujemy nieznane!”, który tym razem składa się z dwóch części = planer + kalendarz. Ty decydujesz, co pobierasz i drukujesz.


>> Pobierz dwustronnicowy planer: Planujemy nieznane! - kliknij TUTAJ. <<
>> Pobierz jednostronnicowy kalendarz: Planujemy nieznane! - kliknij TUTAJ. <<


Kto wie, a nóż okaże się tobie przydatny. W sumie stworzyłam go po to, by ci się przydał, więc nie krępuj się  bierz i korzystaj! <3

Wiesz co, niesamowicie cieszę się na ten nowy miesiąc. To może być naprawdę wyjątkowo dobry czas w moim życiu. Albo czekaj – ja życzę i Tobie i sobie, żeby to był wyjątkowo dobry czas w naszym życiu! 

(: Kolejny tekst pojawi się na blogu we wtorek, 5 września! Będziesz? :)


4 komentarze:

  1. Swietny, jakos taki motywujacy post :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać! Teraz tylko od planów do realizacji!! :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę na nowy wpis! Myślę, że psychologia jest jak najbardziej dla Ciebie, wspaniały wybór! Życzę, nie tylko, powodzenia na studiach, ale również w wytrwałości w nowych nawykach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

TOP